پرده, مقالات, وبلاگ بی نظیر

پرده و مناسب سازی خانه برای زمستان

پرده و زیر پرده ای میتونه عایق کنه خونه رو

پرده و مناسب سازی خانه برای زمستان

 

فصل زمستان که از راه میرسه همه ما دنبال راهی هستیم که تمام خانه فضایی گرم و مطبوع داشته باشه و اصلا هم هیچوقت دلمونن نمیخاد هزینه های اضافی با خانواده تحمیا کنیم و خیلی وقت های که حس میکنیم گویا راهی جز هززینه کردن زیاد نیست فشار روانی به ما وارد میشه ولی غافل از اینکه میشه تمام هزینه ها رو مدیریت کرد و از کلی هزینه اضافی برای تامین انرژی هم خلاص شد فقط خیلی مهمه که بدونیم چطور خونه خودمون رو گرم نگه داریم! اونم در زمستانی که با افزایش روزافزون قیمت انرژی و کاهش دما روبرو هستیم. اگر جرات هزینه کردن زیاد و داریم میتونیم هر چند سال پنجره های خونمون رو عوض کنیم و البته که هزینه هاش کمر شکن میشه اما اگر به دنبال راهی مقرون به صرفه برای عایق خونه خودمون هستیم، پرده و وزیر پرده ای یکی از بهترین گزینه ها هست که هم عایق برای کنترل دماست پرده و اگر درست انتخاب کنیم و پارچه پرده تراکم خوبی داشته باشه میشه دمای بیرون که وارد خانه میشه رو در بین لایه های پرده حبس کرد.پرده و لایه های اون یه مزیتی که دارن اینه چه سرما و چه گرما به محض عبور از لایه های پنجره و ورود به خانه در بین لایه های پرده و زیر پرده های گیر میفتن و وارد هوای خانه نمیشن البته که پرده هم عایق دماست و هم عایق صدا می تونه باشه به شرط اینکه از پارچه ای ضخیم مثل ساتن و مخمل بافته شده استفاده بشه تا با به دام انداختن هوا بین لایه های پارچه از عبور گرما به خارج و ورود سرما و برعکس از عبور سرما و ورود گرما به داخل خانه ما جلوگیری کنه
یه عایق سرما
یه انتخاب خوب برای پرده و

پرده و عایق حرارت یا کاربرد دیگه؟

پرده و زیر پرده ها یک راه عالی هستند برای عایق کاری پنجره ها و درها برای کمک به حفظ راحت دما، که هم در ماه های سرد زمستان و هم در ماهای گرم تابستان و برای دیگر ایام سال یه تضمین کننده در صرفه جویی انرژی هست. علاوه بر این از قدیم پرده و حائل های ورودی رو برای حفظ حریم خصوصی هر خانه ای نیازه بوده و استفاده میکردند. و برای آنهایی که می خواهند در نور روز تاریکی کاملی رو در اتاق خود داشته باشند نیاز بوده و هست. و یکی دیگه از کاربردهای پرده این بوده که از پرده و وزیر پرده ای در زیبا تر کردن دکوراسیون هم استفاده میشه و میتونه در زیبایی خونه ما نقش موثری داشته باشه حالا نیازه باز از پرده و ... بازم بگم یه کافیه؟

 

پرده و وسایل دیگر در دکوراسیون اتاق و
پرده و رنگ زرد در دکوراسیون
ست کرده پرده و مبل با رنگ زرد و طوسی

پرده و هزینه های اون

پرده و مقرون به صرفه تر بودن ، میشه از شیشه های دوجداره یا سه جداره استفاده کرده برای صرفه جویی در مصرف انرژی و یا میشه برای صرفه جویی در مصرف انرژِی و صرفه جویی مالی و هزینه های خانواده از پرده و زیر پرده های ضخیم که هم در مصرف انرژی به ما کمک میکند و هم بار خرید و تعویض پنجره دو یا سه جداره رو از روی دوش خانواده برمیداره کمک گرفت. این به این معناست که می توانیم خانه خود را گرم نگه داریم و قبض های خود را بدون صرف هزینه های گزاف کاهش دهیم،اون هم با خرید پرده مناسب در هزینه های جاری منزل صرفه جویی میکنیم ،پس خرید پرده مناسب هزینه نیست و بلکه صرفه جویی در مصرف انرژی و کم کردن آلاینده های خطرناک برای زمین است.

پرده و سبک های طراحی 

پرده ها در طیف وسیعی از سبک ها و متناسب با هر بودجه یا دکوری قابل استفاده هستند.می‌توانید با استفاده از سبک‌های مورد علاقه خود فضایی گرم و دنج ایجاد کنید.

پرده و سبکهای بی نظیر اون، در بی نظیر آنلاین ما پرده و زیر پرده ای رو در طیف وسیعی از رنگ ها و سبک ها ارائه می دهیم که متناسب با هر طراحی داخلی باشد. بنابراین اگر به دنبال بهترین پرده در این زمستان هستید، دیگر به دنبال آن نباشید. از میان مجموعه ای از پرده های مخمل و شانل و حریرو ...در طرح های ساده و گلدار و یا پرده های بافت دار و ظریف و موارد دیگر را انتخاب کنید.

 

پرده و مبلمان طوسی و زرد

بهترین پرده و از کجا میشه خرید

بهترین پرده ها اونهایی هستند که باعث می شوند خانه ما گرم و دنج و همچنین شیک بماند. ما در فروشگاه بی نظیر دنیایی متنوع از پرده های مورد علاقه شما را داریم تا علاوه بر گرم نگه داشتن خانه در این زمستان مناسب سبک دکوراسیون و نیازهای شما هم باشد.برای تصمیم گیری در مورد انتخاب بهترین پرده ها کافیه با کارشناسان ما در تماس باشید. راستی خرید تو این روزایی که وضعیت اقتصادی همه خیلی خوب نیست میتونه در فروشگاه ما به صورت اقساطی باشه، یعنی شما برای خرید فرش و پرده و مبل و کالای خواب و لوستر و هر چیزی که برای تکمیل زیایی خانه شماست از فروشگاه بی نظیر آنلاین خرید کنید و به صورت اقساطی پرداخت کنید

برای یه خرید خونه بی نظیر آنلاین انتخاب کن
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید